Gelişmiş Arama

Basit öğe kaydını göster

dc.contributor.authorAda, Figen Eroğlu
dc.contributor.authorŞendil, Telat Gül
dc.contributor.authorTuncer, Şeref Buğra
dc.contributor.authorYazıcı, Hülya
dc.date.accessioned2024-04-17T12:32:36Z
dc.date.available2024-04-17T12:32:36Z
dc.date.issued2023en_US
dc.identifier.citationAda, F. E., Şendil, T. G., Tuncer, Ş. B., & Yazıcı, H. (2023). Repression and recovered memory beliefs among Turkish university students. EUROPEAN JOURNAL OF PSYCHOLOGY OPEN, 82, 141. https://doi.org/10.1024/2673-8627/a000002en_US
dc.identifier.issnISSN 2673-8627
dc.identifier.urihttps://hdl.handle.net/20.500.12900/350
dc.description.abstractMeeting Abstracten_US
dc.language.isoengen_US
dc.publisherHOGREFE AG-HOGREFE AG SUISSEen_US
dc.relation.isversionof10.1024/2673-8627/a000002en_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/closedAccessen_US
dc.titlePrenatal Parental Emotion Regulation Difficulties and Infants' Communication Skills: The Moderating Role of Infants' 5-HTTLPR Polymorphism and Genderen_US
dc.typeconferenceObjecten_US
dc.departmentİstanbul Atlas Üniversitesi, İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi, Psikoloji Bölümüen_US
dc.authoridhttps://orcid.org/0000-0002-7058-1862en_US
dc.contributor.institutionauthorŞendil, Telat Gül
dc.identifier.volume82en_US
dc.identifier.startpage141en_US
dc.identifier.endpage141en_US
dc.relation.journalEUROPEAN JOURNAL OF PSYCHOLOGY OPENen_US
dc.relation.publicationcategoryKonferans Öğesi - Uluslararası - Kurum Öğretim Elemanıen_US


Bu öğenin dosyaları:

DosyalarBoyutBiçimGöster

Bu öğe ile ilişkili dosya yok.

Bu öğe aşağıdaki koleksiyon(lar)da görünmektedir.

Basit öğe kaydını göster